3ds Max : materyel editordekinden fazla materyal kullanma ?

materyel editordekinden fazla materyal kullanma ?
Kortext

Merhaba arkadaşlar, yaptığım bir animasyon projesinde sadece uwv unwrap map ve edıtaple poly kullanarak şehir modellemesi yapıyorum ancak sadece 24 adet texture topu var. Acaba bunu arttırmamız mümkünmüdür veya nasıl bir yol izlemeliyim.

Şimdiden cevaplayan herkese teşekkür ederim.


2012-01-11 19:34:55
  • Offline
Bunu arttıramıyorsun bildiğim kadarı
ulasdenizulaş deniz

Bunu arttıramıyorsun bildiğim kadarı ile. ama alternatif yöntemler var. Bir slota "multisub object" materiali atayıp tüm malzemeleri onun içine atabilirsin, kullanacağın zaman sürükle bırak yöntemi ile atabilirsin. ya da get maarerial dediğinde "Scene materials" sekmesi sahnenedeki tüm materialleri gösterir. Bu durumda dolu slotları silmenin sakıncası olmaz. 3. yöntem de eğer 2011 ya da 2012 max kullanıyorsan Slate "material editör"`e dadanabilirsin


2012-01-11 19:43:44
  • Offline
  • Erkek
Çok teşekkürler ulaş bey
Kortext

Çok teşekkürler ulaş bey : ) slate materıal editorde bir sınır yok dimi


2012-01-11 19:54:00
  • Offline
Sınır yok, sabrınla sınırlı
ulasdenizulaş deniz

Sınır yok, sabrınla sınırlı sadece. ( kullanmaktan hoşlanmayabilirsin )


2012-01-11 20:08:30
  • Offline
  • Erkek
Artırmanıza gerek yok topların
Querorz

Artırmanıza gerek yok topların sayısını :) . Herhangi bir materyal topunun üzerindeyken material>get materiale basın ve yeni bir materyal gelir o slota. Eski materyaliniz de gitmiş gibi görünse de gitmez. O materyalin atanmış olduğu objeye "Pick material from object"(Damlalık aracıyla) tıklarsanız eski materyaliniz geri gelir. Hiç bir materyal kaybolmaz.


2012-01-11 20:08:51
  • Offline
Ressama Sormuşlar : "Renk
ETezerErgin TEZERAvatar

Ressama Sormuşlar : "Renk Paletinde Kaç renk var" diye ... ;)


[email protected] Sadece Hak Edenlere ...
2012-01-12 00:44:24
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!