3ds Max : material kilitleme

material kilitleme


Merhaba arkadaşlar,

3ds max`te modellediğim objeleri birleştirmek için gruplandırma yapıyorum ve bunların içinde sadece bir objenin bazen materyalini değiştirmek zorunda kalıyorum.
Sahnede çok fazla model olduğu için her defasında grubu parçalayıp tekrar birleştirmek yerine grup içindeki belirli modellerin materyalini kilitlemem mümkün mü?


2016-03-24 22:53:54
  • Offline
  • Erkek
gurubu neden açıp kaptmıyosun
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

gurubu neden açıp kaptmıyosun
parçalayıp birleştirmekten daha kolay


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2016-03-24 22:59:05
  • Offline
  • Erkek
evet ama değişmesini istemediğim

evet ama değişmesini istemediğim modellerin materyallerini kilitlersem, materyal atadığımda sadece bir modelinki değişirse çok daha kolay olacak benim için


2016-03-24 23:06:50
  • Offline
  • Erkek
Gruplanmış modeller seçili değil
AKKURTKadir AkkurtAvatar

Gruplanmış modeller seçili değil iken Materyal Slottaki materyeli gruplu model içinden herhangi birine sürükleyince sadece o objenin materyeli değişiyor diye biliyorum.


2016-03-25 08:33:40
  • Offline
  • Erkek
Evet Kadir bey öyle,

Evet Kadir bey öyle, grup veya obje seçeneği sunuyor. Bu düşünüğüm yöntemden daha kolay oldu. Teşekkürler


2016-03-25 08:42:01
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!