3ds Max : material kilitleme
Merhaba arkadaşlar,
3ds max`te modellediğim objeleri birleştirmek için gruplandırma yapıyorum ve bunların içinde sadece bir objenin bazen materyalini değiştirmek zorunda kalıyorum.
Sahnede çok fazla model olduğu için her defasında grubu parçalayıp tekrar birleştirmek yerine grup içindeki belirli modellerin materyalini kilitlemem mümkün mü?
- Offline
- Erkek
gurubu neden açıp kaptmıyosun
parçalayıp birleştirmekten daha kolay
- Offline
- Erkek
evet ama değişmesini istemediğim modellerin materyallerini kilitlersem, materyal atadığımda sadece bir modelinki değişirse çok daha kolay olacak benim için
- Offline
- Erkek
Gruplanmış modeller seçili değil iken Materyal Slottaki materyeli gruplu model içinden herhangi birine sürükleyince sadece o objenin materyeli değişiyor diye biliyorum.
- Offline
- Erkek
Evet Kadir bey öyle, grup veya obje seçeneği sunuyor. Bu düşünüğüm yöntemden daha kolay oldu. Teşekkürler
- Offline
- Erkek