3ds Max : küre kaplama sorunu
Arkadaşlar iyi akşamlar. Okul projemde güneş sistemi ile ilgili bir animasyon yapıyorum fakat şöyle bir sıkıntı yaşadım:
http://i.imgur.com/vfG8d.png
Resimde de görüldüğü gibi üzerine kaplama yaptığım küreler tam kaplanmıyor. Bunun sebebi ne olabilir?
Bir de bir elips çizip yaptığım gezegeni bu elips üzerine monteleyerek sadece o elips üzerinde hareket etmesini nasıl sağlayabilirim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
- Offline
Objeyi seçtikten sonra modifier menüsünden UVW Map atayın ve spherical´ı işaretleyin.
diğeri içinse yine küreyi seçtikten sonra üst tarafta animation---->constraints---->path constraints seçin ve aktif olan o kesikli çizgiyi çizdiğiniz elipse bağlayın
- Offline
- Erkek
cevabınız için teşekkür ederim hocam deniyorum :)
- Offline
http://i.imgur.com/Uv0cQ.png
Hocam seçtim fakat hala aynı şey devam ediyor. Diğer seçenekleri seçtiğimde de atadığım materyalin şekli bozuluyor.
- Offline
http://www.shadedrelief.com/natural3/pages/textures.html
surdan indirin kaplamanız sorunlu sanırım.boyutları büyük ama isterseniz world texture diye aratırsanız daha düşük boyutlu bulabilirsiniz
- Offline
- Erkek
http://i.imgur.com/Uv0cQ.png
Hocam seçtim fakat hala aynı şey devam ediyor. Diğer seçenekleri seçtiğimde de atadığım materyalin şekli bozuluyor.
- Offline
Kureyi edit poly modifieri uygulayin sonra uvw uygulayin
- Offline
- Erkek
Yine olmadı hocam aynı kaldı.
- Offline
:)) ilginc makina basinda olsam dosyayi isteyecektm
- Offline
- Erkek
Dosya biraz karışık hocam düzenlemem gerek :) olmadı yarına kadar halledemezsem yarın veya haftasonu size dosyayı gönderebilirim.
- Offline