3ds Max : Koltuk Modellemede Yastıkta Kırışıklık

Koltuk Modellemede Yastıkta Kırışıklık
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

Valla konuyu açarken açsam mı açmasam mı çok düşündüm. Googleda da aradım fakat istediğim şeyi bulamadım.
Resimde işaretlediğim yerdeki gibi kırışıklık vermek istiyorum yastığa. Displacementle falan değil ama modelleme aşamasında yapmak istiyorum. Kırışıklığı yapabilmek için max içinde kullanabileceğim bir modifier var mı yoksa ben polygonları çekiştirerek ellemi yapabilirim bunları.
En kısa yolunu arıyorum.

http://b1109.hizliresim.com/11/9/5/9827.jpg


2011-09-05 16:02:20 Edit:2011-09-05 16:02:39
  • Offline
  • Erkek
Dersler kısmında harika bir
YasarTasYaşar TaşAvatar

Dersler kısmında harika bir ders var bununla ilgili. Tam da işini görecektir diye düşünüyorum.
Kolay gelsin...


2011-09-05 16:04:52
  • Offline
  • Erkek
Oraya bakmıştım fakat birdaha
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

Oraya bakmıştım fakat birdaha bakıyım gözümden kaçtı sanırım.


2011-09-05 16:10:50
  • Offline
  • Erkek
Bence faydalı olacaktır. Belki
YasarTasYaşar TaşAvatar

Bence faydalı olacaktır. Belki şu olabilir, Çok kırışık bir minder değil oradaki, ancak fazladan edge atarak sağlayabilirsin aynı görüntüyü.
Kolay gelsin, sevgiler...


2011-09-05 16:14:24
  • Offline
  • Erkek
turbosmotth altında edge çekiştirilerek
ulasdenizulaş deniz

turbosmotth altında edge çekiştirilerek yapılabilir. öte yandan sanırım distort modifieri ile oradaki yüzeylere deformasyon verevilirsin. modifier olarak da displace kullanabilirsin sanırım, Ben olsam ilk çözüm üzerinden yapardım.


2011-09-05 16:17:09
  • Offline
  • Erkek
Tek tek derslere yeniden
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

Tek tek derslere yeniden baktım tam istediğim şey yok. Uzun uzun çekiştirerek yapabilirdim ama kısa yolu vardır belki diye sordum. Şimdi sizin dediğiniz yollarla deniycem. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.


2011-09-05 16:29:38
  • Offline
  • Erkek
editable poly altında paint
pitposumSerdal ErtasAvatar

editable poly altında paint deformation var. oradan çekiştirmeden çok daha kolay yapabilirsin. zbrush`ın daha basit hali diyebiliriz. zbrush bilgin varsa böyle birşey yapmak çok basit...


http://pitposum.deviantart.com/ www.serdalertas.com
2011-09-05 17:45:16
  • Offline
  • Erkek
Aslında bu videoyu hazırlamak
Seyhan_EFENDILERSeyhan EFENDİLERAvatar

Aslında bu videoyu hazırlamak hiç aklımda yoktu. Belki 3D modellemenin sadece vertexlerin yerini değiştirmekten ibaret olmadığını hatırlamanız için özensiz olarak hazırladım. Görüntüde ses yok yinede izlerken herşey net anlaşılır sanırım sanırım.

http://www.youtube.com/watch?v=ntxx2wTaSJU
http://www.youtube.com/watch?v=-mdjAKP50Ks


http://deman3d.blogspot.com/
2011-09-06 00:01:46
  • Offline
  • Erkek
Seyhan_EFENDILER
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

Keşke bu kadar uğraştıktan sonra özenli yapsaydınız.
güzel ders teşekkürler.

Sİz Eminim şahane Bir AYDIN yemişi yaparsınız.

bir tane incir modellermisiniz


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2011-09-06 01:08:10
  • Offline
  • Erkek
Denemedim ama kırışık olmasını
dream_designerAhmet KABAKBAŞAvatar

Denemedim ama kırışık olmasını istediğin yüzeyleri polygon modundayken seçip wave modifier`ı uygulamayı da deneyebilirsin.. Parametreleri değiştirerek yakalayabilirsin gibi geldi :)


21 Volts Creative
2011-09-06 09:07:06
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!