3ds Max : Kırık 3 boyutlu yüzeyleri nasıl yapabilirim?

Kırık 3 boyutlu yüzeyleri nasıl yapabilirim?

Merhaba,

Aşağıdaki görseldeki gibi yüzeyler yapmaya çalışıyorum. Line olarak çizdim fakat shell veya extrude kodu verdiğimde sadece dış dikdörtgen olarak yüzeyleri çıkartıyor. Aşağıda yapmak istediğime yakın bir örnek bulabildim. Bu piramit tarzı kalınlaştırmayı nasıl yapabilirim?

http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vj3s4.png

Teşekkürler.


.)
2013-12-14 17:07:11
  • Offline
  • Erkek
yuzeyın polygon sayısını artırıp
AnesteticBilal Avatar

yuzeyın polygon sayısını artırıp vertexlerni çekiştirerek şekildeki gibi yuzek elde edebılırsın


www.mimarimodelleme.org
2013-12-14 17:52:35
  • Offline
  • Erkek
o şekilde deneyeyim birde.

o şekilde deneyeyim birde. teşekkürler


.)
2013-12-14 17:58:49
  • Offline
  • Erkek
O şekilde gerçekte ölçüleri

O şekilde gerçekte ölçüleri yakalayamadım hocam ya :(


.)
2013-12-14 18:06:30
  • Offline
  • Erkek
Slice ile çözdüm :)

Slice ile çözdüm :)


.)
2013-12-14 18:25:09
  • Offline
  • Erkek
Line ile çizdiğin her
fy3dtasarimYunus DAYFUNAvatar

Line ile çizdiğin her yüzeyi birbirinden ayrı çizebilirsin sonra editpoly e çevirerekde yapabilirsin shell yaparsan eztradan yüzeylerin olur onun yerine editpoly öneririm. yada polygon modelleme tekniği ilede yapabilirsin


www.yunusdayfun.com
2013-12-14 19:11:56
  • Offline
  • Erkek
Çok teşekkür ederim Yunus

Çok teşekkür ederim Yunus abi problemi çözdüm :)


.)
2013-12-14 21:04:39
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!