3ds Max : Kırık 3 boyutlu yüzeyleri nasıl yapabilirim?
Merhaba,
Aşağıdaki görseldeki gibi yüzeyler yapmaya çalışıyorum. Line olarak çizdim fakat shell veya extrude kodu verdiğimde sadece dış dikdörtgen olarak yüzeyleri çıkartıyor. Aşağıda yapmak istediğime yakın bir örnek bulabildim. Bu piramit tarzı kalınlaştırmayı nasıl yapabilirim?
http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vj3s4.png
Teşekkürler.
- Offline
- Erkek
yuzeyın polygon sayısını artırıp vertexlerni çekiştirerek şekildeki gibi yuzek elde edebılırsın
- Offline
- Erkek
o şekilde deneyeyim birde. teşekkürler
- Offline
- Erkek
O şekilde gerçekte ölçüleri yakalayamadım hocam ya :(
- Offline
- Erkek
Line ile çizdiğin her yüzeyi birbirinden ayrı çizebilirsin sonra editpoly e çevirerekde yapabilirsin shell yaparsan eztradan yüzeylerin olur onun yerine editpoly öneririm. yada polygon modelleme tekniği ilede yapabilirsin
- Offline
- Erkek
Çok teşekkür ederim Yunus abi problemi çözdüm :)
- Offline
- Erkek