3ds Max : kendini tekrar eden kaplama
Merhabalar ben 3ds max 2016ya yeni geçiş yaptım ve anlayamadığım çözümünü arayıp bulamadığım bir sorun çıktı karşıma kaplama kendini tekrar edip duruyor use real world scale seçeniğini seçip kordinatlarını tek tekrar olacak şekilde ayarlayıp ardından UVW mapla düzeltme yaptığım zaman çözülüyor gibi oluyor ama bu sefer aşırı derecede kalitesiz ve gerçek dışı duruyor . 3ds max 2014 kullanıcısıydım böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım umarım yardım edebilirsiniz şimdiden teşekkür ederim
http://i.hizliresim.com/v8G2Gv.jpg
http://i.hizliresim.com/nmd6d0.jpg
- Offline
- Erkek
Tilling değerlerini arttırırsan düzelir sanırım
- Offline
- Erkek
düzeliyor ama bu sefer kalitesi düşüyor yüksek çözünürlüklü kaplamalarda dahil buna. material editörde tek tekrar olarak gözüküyor atadığım zaman kendini tekrar ediyor render aldığım zamanda sonuç aynı
- Offline
- Erkek
O zaman kaplamak istediğin obje çok büyük onu küçült
- Offline
- Erkek
bende ilk öyle düşündüm ama atadığım her objede bu böyle bilmediğim bir ayarı mı var ki ?
- Offline
- Erkek
world scale seçeneğini kapatıpi uvw map atarsanız düzelmesi lazım.
- Offline
- Erkek