3ds Max : kemik dönüştürme
Hayırlı akşamlar; 3D Max`da herhangi mesh bir objeyi kemik objesine nasıl dönüştürebiliriz acaba? objeyi 3D yazılım için kullanacağım, yalnız bones`in pivot noktasını değiştiremiyorum, bu sebeple kendim bi obje çizip bunu kemik olarak kullanmak istiyorum, yazılım da benim bu çizdiğim objeyi kemik olarak görmüyor... Yardımlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek
bone tools a git animation menusunden ordan yapmak istedigin objeyi bone olarak kutucugu isaretle cizmis oldugun artik bir kemik islevi gorecektir
squah and strech te ekliyebilrisin istersen ordan
Peter
- Offline
- Erkek
Çok teşekkür ederim...
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek