3ds Max : Karekter animasyonu hakkında bazı sorular.

Karekter animasyonu hakkında bazı sorular.
PixiesAli Ekber ÖzgenAvatar

Arkadaşlar karekter animasyonu hakkında bikaç soru sormak isterim.
-Biped vs. ile yaptığımız karekter animasyonunu oyun motoruna attığımızda animasyon ordada geçerli olurmu yada olması için nasıl kaydetmeliyiz (Unity)
-Ayarladığımız bir dize hareketleri kaydedip başka bir model üzerinde nasıl kullanırız.

3Dsmax 2009 kullanıyorum.


Where is my mind FB:http://www.facebook.com/rakbenadam01
2012-02-15 18:30:59
  • Offline
  • Erkek
bildigim kadarıyla biped ile
sinanonatSinan OnatAvatar

bildigim kadarıyla biped ile yaptıgımızda ona dışardan hazır animasyonlar alıp (örneğin yürüme,koşma,zıplama...)gibilerinin dışardan alabildigimiz için bunu kaydede biliyoruz.

Animasyonlarında model dosyası içinde bulunmasını istiyorsan FBX formatında exportlayacaksın.


2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2012-02-15 20:19:19
  • Offline
  • Erkek
3ds max, maya vb.
kenokenanAvatar

3ds max, maya vb. 3d uygulamaları ile yaptığın karakter animasyonlarını fbx. formatında kaydederek untiy`e çağırdığında oyun motorunun içinde aktif ve kullanilabilir durumda olur. örnek olarak herhangi bir obje ile basit bir animasyon yap unity`de modelin devamlı aynı animasyonu sonsuz bir döngü içinde oynattığını göreceksin. nesneye kod yazmadığın sürece aynı haraketi tekrarlayacaktır.kod yazarak nesneye nerde ne yapacağını (yapay zeka) öğretebilirsin.


2012-02-15 22:25:42
  • Offline
  • Erkek
herşey için teşekkürler :)
PixiesAli Ekber ÖzgenAvatar

herşey için teşekkürler :)


Where is my mind FB:http://www.facebook.com/rakbenadam01
2012-02-16 16:44:44
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!