3ds Max : Karekter animasyonu hakkında bazı sorular.
Arkadaşlar karekter animasyonu hakkında bikaç soru sormak isterim.
-Biped vs. ile yaptığımız karekter animasyonunu oyun motoruna attığımızda animasyon ordada geçerli olurmu yada olması için nasıl kaydetmeliyiz (Unity)
-Ayarladığımız bir dize hareketleri kaydedip başka bir model üzerinde nasıl kullanırız.
3Dsmax 2009 kullanıyorum.
- Offline
- Erkek
bildigim kadarıyla biped ile yaptıgımızda ona dışardan hazır animasyonlar alıp (örneğin yürüme,koşma,zıplama...)gibilerinin dışardan alabildigimiz için bunu kaydede biliyoruz.
Animasyonlarında model dosyası içinde bulunmasını istiyorsan FBX formatında exportlayacaksın.
- Offline
- Erkek
3ds max, maya vb. 3d uygulamaları ile yaptığın karakter animasyonlarını fbx. formatında kaydederek untiy`e çağırdığında oyun motorunun içinde aktif ve kullanilabilir durumda olur. örnek olarak herhangi bir obje ile basit bir animasyon yap unity`de modelin devamlı aynı animasyonu sonsuz bir döngü içinde oynattığını göreceksin. nesneye kod yazmadığın sürece aynı haraketi tekrarlayacaktır.kod yazarak nesneye nerde ne yapacağını (yapay zeka) öğretebilirsin.
- Offline
- Erkek
herşey için teşekkürler :)
- Offline
- Erkek