3ds Max : Karakter rigleme ve poligon sayisi
Karakter rigleme ve poligon sayisi
burocknrollburak beytur
Yeni bir karakter modelledim ve poligon sayisi 17,000. Turbosmooth uygulayinca 100.000 poligonun ustune cikiyor, Mesh smooth`da ise 60bin uzeri. Nurms Toggle acikken ise Skin modifier uygulayinca 250bin poligonu buluyor buda sahneyi cok kasiyor.Onerebileceginiz baska smooth yontemleri varmidir daha az poligon kullanarak bunlara yakin etkiyi yakalayabilecegim?
Nurms Toggle hali ile
http://postimage.org/image/2mqnz2p0k/
Montreal - Canada
www.cgframe.com
2011-09-11 11:15:51
- Offline
- Erkek
Smoothing groups` da iş
no_fearYusuf ES
Smoothing groups` da iş görebilir. Model üzerinde exta bir modifikasyon yapmaz sadece face`ler arası geçişleri yumuşatır.
yusuf.es | blog.yusuf.es | yusufes.turbosquid.com | vimeo.com/yusufes
2011-09-11 16:50:14
- Offline
- Erkek
ProOptimizer Modifier`ini uygulayabilirsin.Gereksiz segmentlerden
GalagoÖzcan ŞENGÜN
ProOptimizer Modifier`ini uygulayabilirsin.Gereksiz segmentlerden kurtulursun.
"İnandıkları gibi yaşamayanlar, yaşadıkları gibi inanmaya başlarlar."
Hz.Ömer
2011-09-11 22:03:57
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!