3ds Max : Kaplama Sorunu
http://b1302.hizliresim.com/16/4/jrphc.jpg
Değerli arkadaşlar, linkte gördüğünüz üzere 3DS Max de yıllardır var olan ve her versiyonunda düzelmeyen bu hata ile muzdarip durumdayım. Hata tam olarak şudur:
Düz bir düzleme herhangi bir kaplama attığımda uzaklara doğru kaplamanın detayları gidiyor ve bulanıklaşıyor sanki kameranın deep of field ayarlarını aktif etmişim gibi ki sahnemde kesinlikle kamera yok. Benim istediğim örnek olarak Photoshop`ta yaptığım gibi her yerin net görünmesidir. Bunun bi ayarı var ise 3DS Max`de yardımcı olabilir misiniz lütfen?
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek
AYRICA BİR HATA DAHA VAR 3DS MAX`TE KAPLAMANIN TEKRAR YERLERİ UZAKLAŞTIKCA DÜZ ÇİZGİ ŞEKLİNDE BELİRGİNLEŞİYOR. MESELA AYNI ŞEY PHOTOSHOP`TA OLMUYOR.
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek
Çok teşekkürler, bir sorum daha olacaktı: yine bu ayarla ilgili olarak; ben her kaplama resmi atadığımda bu değerin otomatik olarak gelmesini nasıl sağlayabilirim. Yani her kaplama yüklediğimde blur değeri otomatik olarak 1 değil de 0.01 gelmesi nasıl ayarlanabilir? Her seferinde manuel giriş yapmak istemiyorum, Saygılarımla...
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek
İngilizce den pek anlamamdım da, sizin bilginiz var mı bu plug-in`in kullanımı hakkında?
Saygılarımla - Metin Kandemir
logo tasarımı, logo, logo tasarım, kurumsal imaj ve kurumsal kimlik hizmetleri
- Offline
- Erkek