3ds Max : import sonrası yüzey kayması
import sonrası yüzey kayması
Bir autocad çalışmasını maxe attıktan sonra autocadden gelen çizimin yüzeyleri kaymış durumda. bir çizginin bazı noktaları aşağıda bazıları yukarıda ne yapabilirim.
2013-07-07 22:27:56
- Offline
- Erkek
yüzey kayması
2013-07-07 22:29:25 Edit:2013-07-07 22:32:14
- Offline
- Erkek
dosyayı autocad de
dosyayı autocad de flatten yapmamlısın
http://www.taskinaltinelmimaritasarim.com/
2013-07-08 00:55:50
- Offline
- Erkek
Selam,
bu sorun
Selam,
bu sorun maxe atmaktan kaynaklanmıyor, autocadde de böyledir dosya. Autocadde flatten yazıp entera basın ve bütün çizimi seçip 2 defa daha entera basın hepsi 0 koordinatına iner ama blok olan çizimleri patlatmanız lazım önce.
Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2013-07-08 13:04:42
- Offline
- Erkek
Basitce;
max de z
Basitce;
max de z yönünde deli gibi scale yaptıktan sonra;
edit/transform toolbox ı seçip R yazılı kutucuğa basarsanız
jilet gibi olur.
İşimiz render, gücümüz render!
2013-07-23 02:03:47
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!