3ds Max : import sonrası yüzey kayması

import sonrası yüzey kayması
natiliustemassamet koyuncuAvatar

Bir autocad çalışmasını maxe attıktan sonra autocadden gelen çizimin yüzeyleri kaymış durumda. bir çizginin bazı noktaları aşağıda bazıları yukarıda ne yapabilirim.


2013-07-07 22:27:56
  • Offline
  • Erkek
yüzey kayması
natiliustemassamet koyuncuAvatar

yüzey kayması

bahsettiğim durum resimdeki gibi. ne yapabilirim daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldumu ?

2013-07-07 22:29:25 Edit:2013-07-07 22:32:14
  • Offline
  • Erkek
dosyayı autocad de
altıneldiventaşkın altınelAvatar

dosyayı autocad de flatten yapmamlısın


http://www.taskinaltinelmimaritasarim.com/
2013-07-08 00:55:50
  • Offline
  • Erkek
Selam, bu sorun
campanellaMahmut AltuntaşAvatar

Selam,
bu sorun maxe atmaktan kaynaklanmıyor, autocadde de böyledir dosya. Autocadde flatten yazıp entera basın ve bütün çizimi seçip 2 defa daha entera basın hepsi 0 koordinatına iner ama blok olan çizimleri patlatmanız lazım önce.


Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2013-07-08 13:04:42
  • Offline
  • Erkek
Basitce; max de z
digidrawtechSerkan KÖSEAvatar

Basitce;
max de z yönünde deli gibi scale yaptıktan sonra;
edit/transform toolbox ı seçip R yazılı kutucuğa basarsanız
jilet gibi olur.


İşimiz render, gücümüz render!
2013-07-23 02:03:47
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!