3ds Max : İçe aktarma sorunu
Bir alanın fotoğraftan 3d modelini bana geldi ancak 3ds max e doğru düzgün aktaramıyorum. Sorun kimde diye düşünürken blender ile açmak aklıma geldi, blender da beklediğimiz sonuç çıkarken 3ds max de çok low polimsi bir hava var.
Bir tane 3d model, texture çözünürlüğü 16k * 16k
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Dikkatli bakarsanız olay sadece kaplama değil, ve değer olarak 8192 girdim, zaten bende 8192ayarli
- Offline
- Erkek
poligon dizilimleri aynımı peki...wireframe hali olmadığı için resimler anlaşılmıyor..
- Offline
- Erkek
Modele, modifier list'ten smooth atın.
- Offline
- Erkek
Onu da denedim doğrudan alakası yok çünkü render da da aynı şekilde çıkıyor, blender doğru düzgün açmasa bir problem yok diyeceğim, blender dan 3ds max e aktarmaya çalıştım başarılı bir aktarım olmadı.
Poligon dizilimlerine bakıp ekran görüntüsü atacağım.
- Offline
- Erkek
Ekran görüntüsü atmaya gerek yok baktım aynı poligon dizilimleri var.
- Offline
- Erkek