3ds Max : Herhangi bir kabı toprak doldukmak.
Merhaba arkadaşlar. Ben dikdörtgen şeklinde bir kabı içindeki malzemeride dikkate alarak yukarıdan normal yer çekimi varmış gibi toprak doldurmak istiyorum. Toprak dökülecek ve öyle kalacak. Bu nu nasıl yapabilirim.
- Offline
- Erkek
Particular bu iş için uygundur... kaba bir adet UDeflector belirle.. Particular Source`u dökmek istediğin mesafede tut.. Sahneye bir adet gravity yerleştir ve particular view ekranından UDefletor`u collision olarak belirle.. Force olarakta Gravity`i seç.. bunların ilişkilerini düzenle.. ve olayı akışına bırak... :) Eğer çizimi gönderebilirsen müsait zamanımda yardımcı olabilirim...
- Offline
- Erkek
Mehmet bey teşekkürler. Email verirseniz gönderebilirim.
- Offline
- Erkek
[email protected] adresine gönderebilirsiniz.
- Offline
- Erkek
bence en uygunu ve gercekcı olanı reaktor kullanmaktır ki zaten gercekci hesaplama ıle bunları yapar.
- Offline
Anlatırsanız bilgileniriz.
- Offline
- Erkek
Reactor kalkmadı mı ?
- Offline
- Erkek
Bildiğim max`in 2010`dan beri Havok ile anlaşması yok.. Ayrıca toprak kadar fazla tanecik bulunan bir animasyon için reactor kullanmak zor olabilir. Bu iş için particular systems biçilmiş kaftan.
- Offline
- Erkek
Kum saati animasyonu vardı bulamadım.Buadla bi ara bakalımbelki ???
- Offline
- Erkek