3ds Max : Gölge problemi

Gölge problemi
Denizli3DOğuz SertkayaAvatar

Gölge problemi

İyi günler 3dsmax 2013 x64 kullanıcısıyım.Çizim esnasında herhangi bir obje oluşturduğumda sahnede hiç ışık olmasa dahi ışık nedeniyle modelde gölgeler oluşuyor.Ayrıca bu durum wiewportta ve render ekranında da mevcut bulunmakta.Sorunuma ait resimler aşağıda mevcut.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Kullandığım sistem; Windows 8.1, Geforce GT635M, İ5-3210M işlemci

 

 


Denizli Km. 260+637
2015-05-27 13:36:07 Edit:2015-05-27 13:40:23
  • Offline
  • Erkek
shaded
troy481@ferit mustafa sezer

shaded

Shaded seçili olacak.

2015-05-27 13:50:50
  • Offline
  • Erkek
Shaded seçili zaten.
Denizli3DOğuz SertkayaAvatar

Shaded seçili zaten.


Denizli Km. 260+637
2015-05-27 14:19:29
  • Offline
  • Erkek
Yüzeylerin ters dönmüş olabilir

Yüzeylerin ters dönmüş olabilir yada objenin subdivide değerini yukseltmeyi dene.


2015-05-27 19:08:39 Edit:2015-05-27 19:09:24
  • Offline
  • Erkek
Yapmış olduğum işlem sadece
Denizli3DOğuz SertkayaAvatar

Yapmış olduğum işlem sadece line çizmek ve "enable in renderer ve wiewport" seçeneğini işaretlemek. Yani her şey default ayarda.


Denizli Km. 260+637
2015-05-27 19:40:28
  • Offline
  • Erkek
Siz ışık
campanellaMahmut AltuntaşAvatar

Siz ışık kullanmadıkça, max varsayılan standart ışıklarını kullanır. Sahneye bir ışık koyup, gölgenin yönünü ve kalitesini ayarlayabilirsiniz.Custimize viewporttan default lights sayısını 2 ya da 1 seçebilirsiniz. Ekran kartınızın kalitesine göre, nitrus yerine direct3d seçebilirsiniz, daha gerçekçi gölge verebilir çalışma ekranında.

Kolay gelsin.


Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2015-05-27 22:29:00
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederim.
Denizli3DOğuz SertkayaAvatar

Teşekkür ederim.


Denizli Km. 260+637
2015-05-28 21:51:47
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!