3ds Max : gizmo yonu

gizmo yonu
hasan564hasan alkanAvatar

Iyi aksamlar arkadaslar . Viewportta mimari proje cizerken gizmonun yonleri ile alakali skntilar yasiorum.mesela top goruntude bir obje x ve y kordinat duzlemine gore capraz duruor.ben bu objeyi capraz bir bicimde kopyalayamiyorum.local parent world gibi secenekler cogu kez bana yardimci olamiyor.affect pivottan da gizmonu yonunu ayarlayinca gizmoyu cevirdigim giibi degilde eski halini goruyorum.bunlardan haric baska br yol bilen var mi.ve ya ben birseylerii eksik mi yapiyorum.gizmonun yonunu sorunsuz bir sekilde manuel nasil ayarlarim.hayirli aksamlar cumleten.


2013-12-11 21:32:07
  • Offline
  • Erkek
Objene "Utilities" menüsünden "Reset
OrcunKocakocOrçun Kocakoç

Objene "Utilities" menüsünden "Reset XForm" uygulayıp "Editable Poly"e çevirmeyi deneyebilirsin.


2013-12-12 11:42:04
  • Offline
  • Erkek
Biraz daha açabilir misin?
hasan564hasan alkanAvatar

Biraz daha açabilir misin?


2013-12-12 18:01:24
  • Offline
  • Erkek
Bu menüden objene
OrcunKocakocOrçun Kocakoç


Bu menüden objene uygulayıp tekrar editable poly yaparsan objeni düzelebilir.


http://media.moddb.com/images/articles/1/44/43063/auto/Image_16.jpg


2013-12-14 15:02:04
  • Offline
  • Erkek
Sorunu edit working pivot
hasan564hasan alkanAvatar

Sorunu edit working pivot ile cozduk.


2013-12-16 18:59:18
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!