3ds Max : Futuristic Mimari Modelleme
Teşekkürler Halil Bey söylediğiniz yöntemi kullanarak birşeyler yapmayı deneyeceğim. Umarım başarılı olurum.
Hala eğitim videosu aramaya devam ediyorum :)
- Offline
- Erkek
bu tür modellemeler yapabilmek için organik modelleme teniklerine hakim olmak gerekiyor. sana tavsiyem google amcaya soracaksan organik modelleme tekniklerine bak sonuçta kargacık burgacık modelleme dediğin de organik yapılar diye düşünüyorum.
umarım yardımcı olabilmişimdir.
- Offline
- Erkek
Mantıklı bir yaklaşım tavsiyene uyacağım.
- Offline
- Erkek
Birşey daha sormak istiyorum. Bir yüzey üstünde arı peteği gibi çerçeveler oluşturmak için nasıl bir yol izleyebilirim. DÜz bir yüzey değil yalnız tamamen oval bir yüzey. Aşağıdan yukarıya daralan bir silindir gibi bir yüzey üstünde.
- Offline
- Erkek
Kemal Bey
öncelikle hiç kırılmadım, doğaya uyum konusunda hak da verdim. ben işin uygulanabilirlik ve hakikatten işlevsel tasarım yönüne değinmek istedim, frank gehry örneğini şu yüzden verdim; yaptığı tasarımlar, kendisi için geliştirilen özel statik programları ile binbir değişikliğe uğramadan statikçiler tarafından hesaplanıp uygulamaya geçebiliyor. evet karmaşık, ama herşeyden bağımsız, hayal gücüne dayanan ve mühendisliğe katkıları olan tasarımlar. diğer örnekte ise, mevcut programların yeteneklerinden öteye gidememiş konseptler hakim. yani bu işe merak salan arkadaşlar organik modellemenin bize sunduğu imkandan öteye gidebilmeli. konu dışında öylesine görüş belirtmiştim, işin otoriter kaynakları ne der bilmem :)
altamara; bir yüzeyi çeşitli meşlerle kaplamak için pluginler var. vray pattern bunlardan biriydi sanırım.
- Offline
- Erkek
http://www.youtube.com/watch?v=bFEOyL9YzNw
arı peteği çerçevelerden kastın bu tarz bir şey olabilir mi?
- Offline
- Erkek