3ds Max : Flatiron ile kaplamaları dışarı atmak
Merhabalar,
Yaklaşık 2 yıldır çözemediğim bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Kısaca:
Elimdeki kaplaması yapılmış modelleri FBX export ederek Unity projesine dahil etmem gerek. Flatiron kullanarak bunu nasıl yapabilirim?
Detayı:
Önceleri FBX seçip "Embed Media" seçeneği ile dışarı atabiliyordum ama VRay kullanıldığı için Unity tarafında sorun oluyordu. ("Convert portable media" seçeneği de kalkmış sanırım artık, bulamıyorum.) Problemin VRay yüzünden oluştuğunu anlamam çok uzun zamanımı aldı. Bazı export işlemlerinde de Unity tarafında bütün objelere tekrar materyal ataması yapmam gerekti. Unity tarafında elle tek tek atama yapmadan nasıl modeli atabiliyorum hala bulabilmiş değilim. Bu işi Flatiron yapıyor gibi duruyor, onu da 2-3 saattir deniyorum ama tam başaramadım. Flatiron sanırım VRay sorununu da çözecek. VRay slotundaki materyalleri de düzgün bir şekilde "Render To Texture" ile atıyor gibi duruyor. Flatiron işlemlerinden sonra "Renter To Texture" dedim "Following elements do not specify a Target Map slot" hatası alıyorum. "Target Map Slot" seçemiyorum boş geliyor.
Şimdiden teşekkürler.
- Offline
- Erkek