3ds Max : .fig biped
http://s15.postimg.org/tz9vp70uh/Untitled_1.jpg
Örnek scene aşağıdaki gibi üst tarafları eğip büktüğümde çok fazla sıkıntı vermiyor fakat kanat ve ayaklarda çok fazla sorun var...
- Offline
- Erkek
http://oi58.tinypic.com/w8uzkj.jpg
Arkadaşlar skin modifieri ile rigleme yapmaya çalışıyorum normalde yukarıdaki resimde kırmızı yuvarlak içerisine aldığım noktalar aslında eklem yerlerinin sabit ve büküm yerlerini ayarlamak için kullanılmasını anlatıyor tüm kaynaklar fakat animasyon aşamasına geçildiğinde bu noktalar bahsedildiği şekli ile yerleştirildiğinde karakterin tüm poligonları birbirine giriyor... İşin içinden bir türlü çıkamadım bu noktaların bir mantığı varmı yoksa karadüzen mi yapılıyor...
- Offline
- Erkek