3ds Max : Evermotion Archmodels Modelleri boyut sorunu
Evermotion Archmodels Modelleri boyut sorunu
arcarc85arcarc85
merhaba,
Evermotion Archmodels Modellerini merge ile max e attığım zaman poligon sayısı 1-2 milyona çıkıyor. mesela bir tane ağaç atıyorum, çizim 3-4 binde iken 1 milyonun üzerine çıkıyor. çizime 10 tane ağaç atsam programı çalıştıramayacağım . bu sadece ağaç için değil tefriş içinde aynı, diğer objeler içinde. bunun sebebi nedir? çözümü nedir? bilgisi olan arkadaşlar yarım bekliyorum. teşekkürler..
2013-12-24 10:23:30 Edit:2013-12-24 10:25:47
- Offline
- Erkek
çünkü onlar evermotion archmodels
AnesteticBilal
çünkü onlar evermotion archmodels çok basit şekilde modelleyebileceğin nesnelerde bile binlerce poligon var :) sahneye çağırdığınız modelleri proxy yaparak sahnenizi rahatlatabilirsiniz
www.mimarimodelleme.org
2013-12-24 10:39:27
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!