3ds Max : elma kafa
Swift Loop ile çok rahat düzeltirsin. Farklı kullanım şekilleri de var üstelik. Örneğin Shift e basılı tutarak kullanırsan farklı sonuçlar alabiliyorsun.
Çizgi sayın artmaya başladığında ise noktaları tek tek çekiştirip konumlandırma yapmak yerine Graphite Modeling Tools da bir araç daha var benim sık kullandığım. FreeForm bölümünde ismi "Shift" olan bir buton.
Bu buton sayesinde Zbrus daki Move fırçası benzeri bir hareket yapıyor ki, tek bir dokunuşla karakterinin gülmesini sağlayabilirsin
- Offline
- Erkek
kardeş o öyle burdan sorarak ve de şöyle yapınca şöyle olur gibi bir cevapla olacak bir konu değil..kafa elmada olsa armutta olsa bir topolojik yapı gerektirir.bu topolojik yapıyıda önce taklit ederek...daha sonra da farkındalığı yakalayarak yani bilerek yapmalısın.yani işte dudağın uç tarafından kulaklara bir edge çiz,burunun oradan şöyle bir edge oluştur..bunu işte şuraya bağla gibisinden bir anlatımla olacak iş değil..organik modelleri incelemeni ve taklit etmeni tavsiye ederim..kolay gelsin
- Offline
- Offline
- Erkek
ulaş bey verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.bu mantık sanırım he rprogramda aynı olsa gerek bu plane ile başlayıp örneğin örülerek yapılan mantık değil mi.Karakter modellemesi gerçekten çok detaylı..
- Offline
- Erkek
erkan bu sölediğin butonlar cidden çok faydalı saolasın kardeşim varsa böle ince detaylı ve kullanışlı başka butonlar sölersen hepimiz öğreniriz.;)birde benim Graphite Modeling Tools kapandı nasıl acabilirim onu bulamadım bir türlü.
- Offline
- Erkek