3ds Max : elma kafa

Swift Loop ile çok
SweeperErkan Turgut

Swift Loop ile çok rahat düzeltirsin. Farklı kullanım şekilleri de var üstelik. Örneğin Shift e basılı tutarak kullanırsan farklı sonuçlar alabiliyorsun.

Çizgi sayın artmaya başladığında ise noktaları tek tek çekiştirip konumlandırma yapmak yerine Graphite Modeling Tools da bir araç daha var benim sık kullandığım. FreeForm bölümünde ismi "Shift" olan bir buton.
Bu buton sayesinde Zbrus daki Move fırçası benzeri bir hareket yapıyor ki, tek bir dokunuşla karakterinin gülmesini sağlayabilirsin


www.designizmir.com
2011-10-18 15:50:26
  • Offline
  • Erkek
hahha
automax

kardeş o öyle burdan sorarak ve de şöyle yapınca şöyle olur gibi bir cevapla olacak bir konu değil..kafa elmada olsa armutta olsa bir topolojik yapı gerektirir.bu topolojik yapıyıda önce taklit ederek...daha sonra da farkındalığı yakalayarak yani bilerek yapmalısın.yani işte dudağın uç tarafından kulaklara bir edge çiz,burunun oradan şöyle bir edge oluştur..bunu işte şuraya bağla gibisinden bir anlatımla olacak iş değil..organik modelleri incelemeni ve taklit etmeni tavsiye ederim..kolay gelsin


2011-10-18 16:28:34
  • Offline
karakter modellemede değişik teknikler
ulasdenizulaş deniz

karakter modellemede değişik teknikler

Karakter modellemede değişik teknikler var. Box modelleme haricinde benim bahsettiğim yöntem de oldukça sık kullanılır. Ve yeni başlayan biri için bana göre box modellemeye göre daha elverişli. Fakat bunun için iyi bir video bulmalısın. Çok ince detaylar var. Ben Cinema 4d programında denediğim için Maxte fazla yardımcı olamam. Resimdeki örnek ilk çalışmam içindi, henüz bitiremedim ama, fikir verir. önce dudaklar ve gözleri ayrı ayrı yaptım, ardından gözlerden aşağı inerek, burun va yanakları oluşturdum. Sonra dudaklarla birleştirdim.

2011-10-18 16:56:15 Edit:2011-10-18 17:13:13
  • Offline
  • Erkek
bu da başka bir
ulasdenizulaş deniz

bu da başka bir

bu da başka bir çalışma ( bana ait değil ) aynı teknik . Daha iyi anlatıyor.

2011-10-18 16:58:56
  • Offline
  • Erkek
ulaş bey verdiğiniz değerli
3dimaginationErhan YILDIZAvatar

ulaş bey verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.bu mantık sanırım he rprogramda aynı olsa gerek bu plane ile başlayıp örneğin örülerek yapılan mantık değil mi.Karakter modellemesi gerçekten çok detaylı..


yildizmax Hayatım 3d olmuş....
2011-10-19 10:56:40
  • Offline
  • Erkek
erkan bu sölediğin butonlar
3dimaginationErhan YILDIZAvatar

erkan bu sölediğin butonlar cidden çok faydalı saolasın kardeşim varsa böle ince detaylı ve kullanışlı başka butonlar sölersen hepimiz öğreniriz.;)birde benim Graphite Modeling Tools kapandı nasıl acabilirim onu bulamadım bir türlü.


yildizmax Hayatım 3d olmuş....
2011-10-19 11:00:37
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!