3ds Max : Ekrana göre hizalama ve döndürme
Arkadaşlar ekteki resimdeki tankı çalışırken zaman içinde döndürmüşüm. Animasyon yapayım dedim ve kendi etrafında döndürdüm. Fakat resimde gördüğünüz gibi (ben sadece y ekseninde dönmesini istedim) kafasına göre dönüyor.
Şimdi bu cismin düzgün dönmesini ve yönlerinin sıfırlanmasını nasıl sağlayabilirim. Align den yapılacak her şeyi yaptım, kordinatlarınıda sıfırladım ama genede dediğim gibi olmadı. Yardımcı olursanız sevinirim.
http://i.hizliresim.com/lYyYok.jpg
- Offline
- Erkek
local, world , v.s ordan da sıfırladın mı
- Offline
- Erkek
görselde . rotate değerleri sıfırlanmış gözükmüyo
- Offline
- Erkek
Rotate değerleri döndüğü için zaten sıfır değil. Animasyonun her hangi bir anında aldım o görüntüyü. Yanlız daha sonra çözdüm olayı. Tüm gurupları dağıttım, hepsinin merkezini yeniledim, sonra tekrar gurup yaptım sorunum ortadan kalktı. Teşekkürler.
- Offline
- Erkek