3ds Max : Eğri yüzeylerde dönen yol şerit çizgisi
Bu arada bir güzel yöntem daha var arkadaşlar - yol eksenimizi maxde line olarak çiziyoruz - daha sonra bi kutu yada başka bi objede olabiir (rectangle+extrude+edit poly) burda segment sayısı çok önemli kutunun segmentlerinin yeterli olması önemli - kutuya Path Deform uygulayıp yol eksenini spline yaparsak kutumuz yol şeklinin alıyor ve düz kaplamamızda yolu kusursuz takip ediyor - aynı zamanda path deformdan oncede Uvw Map uygularsak o sekilde müdahale etmekde mümkün - modelleme uğaştırıcı ama çok esnek bi yöntem - Sweep Modifierda güzel yalnız orda bitmap ayarları ile oynamak lazım sadece o kısmı hoşuma gitmedi - Yorum yapan ve yardımcı olan arkadaslara tekrar teşekkür ederim.
- Offline
- Erkek
Şöyle Okudum Bir deneyeyim dedim.Gayet güzel Teşekkürler.
- Offline
- Erkek
UVW unwrap ile nasıl yapıldığına dair ufak bir ders hazırladım. Aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.
3D max yazılımı ile UVW unwarp yöntemi ile eğri modellere pratik kaplama hazırlanması
http://www.screenr.com/TjCs
- Offline
- Erkek
Fatih beyin dersi çok güzel ve gerçekten pratik bi yöntem , teşekkürler fatih bey elinize sağlık
- Offline
- Erkek
Fatih Eke teşekkürler.Güzel ders
- Offline
- Erkek