3ds Max : edit poly içinde sweep yapılır mı ?
Arkadaşlar , benim sorum şöyle , mesala bir cephede kat silmesi düşünün , kesitini çizdim sonra edit poly yaptım ve extrude ile yükseltmeye başladım , binanın köşesine gelince edit poly içinde bunu 90 derece döndüremiyorum sıkıntı oluyor - aynı objeyi line +sweep ile yapıyorum ama sövelerde ve kat silmesinde siyah render lekeleri çıkıyor bu objeyi birde edit poly yaparak kkarşılaştırmak istiyoorum ama edit poly tekniğinde de köşe elamnalarını yapamıyorumm, hinge from edge dersem tam 90 derece olmuyor - extrude along spline da işimi çözmüyor tam sweep deki sonucu alamıyorum , tavsiyeniz ne olur acaba ?
- Offline
- Erkek
kesitte bir sıkıntı yoksa sweep renderda problem vermez. render ayarlarından mı bilmem ama sweep içindeki smooth tiklerini kaldırıp denedin mi ?
- Offline
- Erkek
Create shape from selection ile edge" leri spiline`a dönüştürüm tekrar sweep yapın. taze bir path ile temiz sweep yaparsınız.
- Offline
- Erkek
Tamam serdar hocam bide öyle deneyim. Smooth tiklerini kaldırmamıştım.Soorun çözülürse burdan yazarım
- Offline
- Erkek
Sonuç çokda farketmedi. Sweep ile devam edebilirim ama edit poly içinde bu nasıl yapılır merak ettim. Ulaş bey dediğiniz gibi yaprsam sonuç yine aynı olur o zamanda line+sweep e geçmiş olurum bunu edit polyden hiç çıkmadan yapmam mümkün mü ? Bunun cevabını arıyorum.
- Offline
- Erkek
Edit poly > extrude along path
Segment sayısını makul bir değer belirlersen (iç içe geçen faceler olmazsa) gayet temiz bir sonuç elde edebilirsin.
- Offline
- Erkek