3ds Max : DUVARDA IŞIK BANDI
Ekolive,
Aslında poly modelleme ile 2 dk içinde yapabilirdin o şekli, bir defa alışsan çok pratiktir. boolean veya proboolean zaman zaman başını ağrıtabilir.
Yansıma için de vray light koy, İstediğin rengi ayarla, multiplierini 5-6 civarında yap, invisible olsun bir de affect reflections işaretle.
Olmazsa bir iki örnek vereyim sana.
Kolay gelsin...
- Offline
- Erkek
Yaşar Bey ;
öncelikle çok teşekkür ederim evet proboolean başımı çoğu zaman ağrıtıyor ama sanki poly modelleme daha zormuş gibi geliyor bana dediğiniz gibi alışsam daha pratik olacak belki :)
şimdi su yansıma içinde ışıkları nasıl ne yöne yerleştirsem bu yansımaları elde edbilirim onu ayralayamadım bir türlü hem çok ta parladı benim ışıklarım :(
- Offline
- Bayan
senin yansımadan kastın ne anlayamadım ama sanırım kenardaki ışık hüzmelerini soruyosun oda basit o nişin arka tarafı yanlarından kopuk tavandaki ışık havuzu gibi nişi açtıktan sonra arkada kalan zemine (-) extrude et kenarlarında yeni oluşan polygonlarıda (-) extrude et oralarda boşluk oluşacak oluşan boşluğa ışık yerleştir gerisi senin becerin :)
- Offline
- Erkek
asgard çok teşekkür ederim yardımlarınız için..
- Offline
- Bayan
boolean la bu işi yaparsan çizimin sonunu zor görürsün:)en pratik yolu,"hinge from edge" dir bana göre..bi araştır bakalım ..
- Offline
"hinge from edge" her ne kadar bana dememiş olsanız da :) araştırdım ve sayenizde yeni bir şey daha öğrendim.Teşekkürler serhat bey..
- Offline
- Bayan