3ds Max : Dökülen objelerin tepe oluşturmama problemi
Herkese merhaba, bi konuda yardımınıza ihtiyacım var. 3ds msx 2014 kullanarak, ve daha önemlisi particle flow kullanarak dökülen üçgenlerin birikerek tepe oluşturmasını istiyorum. Fakat bunu bir türlü yapamadım. Sürekli düz bir zemin şeklinde birikiyor, istediğim gibi tepe oluşturmuyor. Bunu nasıl yapabilirim?
- Offline
- Erkek
Merhaba
Yakın bir zaman da bu şekilde kova içinde meyveler yapmıştım. Kovanın dış yüzeyini ve altada taban yaparak tepe şeklinde oluşturmuştum. Böyle bir yöntem uygulayabilirsiniz.
- Offline
- Erkek
Massfx kullanarak önce tepeyi oluşturdum. Sonra onu zeminin altına aldım ve pflow ile üçgenleri dökmeye başladım. Üçgenler dökülürken zeminin altına aldığım tepeciği yavaşça zeminin üzerine çıkarttım. Tam istediğim görüntüyü elde edememiş olsamda istediğime çok yakın oldu.
- Offline
- Erkek