3ds Max : Doku Tekrarı (Texture Tiling)
- Offline
- Erkek
Photoshop kullanılmalı...
- Offline
- Erkek
yüksek çözürlüklü dokular kullanılıp objeye atandıktan sonra uwmap modifieri kullanılmalı. bu konu biraz araştırılmalı. sitemizde dersleri mevcut biraz göz atmalı...
- Offline
- Erkek
Kaplamaları karıştırıp yeni şeyler üste ekleyerek (blend material)güzel kaplama oluşturulabilir. Kesintisiz terkar eden bir doku oluşturmak için önce PS den filter>ofset rast gele bir değer verin. Sonra da oluşan çizgileri healing brush tool ile temizlerseniz olur.
- Offline
- Erkek
Furkan Bey`in de dediği gibi bence iki benzer ama farklı dokuyu farklı büyüklüklerde iki ayrı uvw kanalı ile birbirine blend etmek en güzel sonuç veren yöntemlerden biri.
- Offline
- Erkek
Tam cevap yazıyordum, ustalar cevapları vermiş zaten. ;)
- Offline
- Erkek