3ds Max : Compound Connect ile Birleşen Nesneyi Tek Parça Yapma

Compound Connect ile Birleşen Nesneyi Tek Parça Yapma
emrah2084Emrah Özcan

Arkadaşlar selamlar cümleten. 3ds Max'da nesneleri (söz gelimi iki küreyi) birbirinin içine sokup connect yaparak tek nesne haline getirerek modelleme yapıyorum. Fakat edit poly modifieri ile açıp elements bileşenini seçtiğimde nesneler birbirinden ayrılabiliyor. 3d print aldığımda iç içine sokulan nesnelerden birisi basılmıyor. Bu hatayı nasıl düzeltebilir ve nesnenin sadece dışarıdan görünen kısımları ile tek parça olmasını nasıl sağlayabilirim. Nesneyi bir kutunun içine koyup boolean ile nesneyi kutudan kestim. Sonra kutuyu başka bir kutuya koyup tekrar boolean yapıp orijinal nesneyi tekrar oluşturdum ama yine de ilk nesneyi oluşturduğumda birleştirdiğim nesneler ayrı olarak ulaşılabiliyor. Çözümü, fikri olan var mı?


3d sorunlarıma çözümler arıyorum Zaman:2019-02-28 13:58:49
2019-02-28 14:19:56
  • Offline
  • Erkek
Bahsettiğiniz tüm işlemleri yaptıktan
okitoErdem TürkoğluAvatar

Bahsettiğiniz tüm işlemleri yaptıktan sonra birleştirilmiş objeye,
Sağ tıklayıp önce edit mesh sonra daha sonra reset xform yapıp en sonunda yine sağ tık convert editible poly komutu uygulayıp dener misiniz?
Not: Bu işlemi 3d printte sadece bir tek nesne basılıyor dediğiniz için önerdim.

Modelleme aşamasında tek bir obje haline getirmek için sadece connect ya da attach işlemi yeterli olmayabiliyor. Nokta kaynatma (vertex weld) gerekiyor.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2019-02-28 14:59:00 Edit:2019-02-28 15:03:35
  • Offline
  • Erkek
Selam, connect işleminde objeler
campanellaMahmut AltuntaşAvatar

Selam, connect işleminde objeler tam kaynaşmazlar. Dış hatları hala korunurlar. compound objects-boolean-union aşamaları ile tam kaynaşma olabilir.


Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2019-03-01 10:19:29
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!