3ds Max : bu benchi nasıl modelleyebilirim?
bu benchi nasıl modelleyebilirim?

resimdeki bench`i autocadde açık halde çizdim, bend ve ffdbox la yaparım diye düşündüm ama patladı bazı noktaları.. Kaliteli şekilde nasıl yaparım
4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2015-01-07 22:01:00 Edit:2015-01-07 22:05:13
.

.
4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2015-01-07 22:02:46
..

..
4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2015-01-07 22:04:30
Acaba düz bir plane
Acaba düz bir plane atıp üstüne delikleri koyup proboolean ile delseniz , sonra altına genişliği üçte biri oranında bir box koyup cloth komutu verip yerçekiminin kollarına salsanız o nesneyi, eğer salınım fazla olamzsa tam o istediğiniz görünümü alırsınız diye düşünüyorum.
Daha sonra edit poly yapıp devam edersiniz ekstra işlemlere. Ayrıca simulasyon bittikten sonra da FFD box ile hoşunuza gitmeyen görünümü , hoşunuza gidecek şekilde editleyebilirsiniz diye düşünüyorum.
http://vimeo.com/110634750
Cok sevdigim
http://vimeo.com/110634750
Cok sevdigim bir tutorialdir.Sana yol gösterecegini düşündügüm için paylaşıyorum.
Bu videodaki gibi bir plane çizim polye çevirirsen.Daha sonra topology` yi kullanarak yapabilirsin.
3dsmax 2016 Vray 3.20.02 - Asus Rampage IV İ7
[email protected] ,H100i sıvı sogutucu,16Gb 2400Mhz CL11 ,Quadro 4000 ,COrsair 240gb SSD ,OCZ 60gb SSD 23` DELL IPS, Aerocool PreadatorX
2015-01-08 08:37:36
Cevaplar için teşekkürler, plane`i

Cevaplar için teşekkürler, plane`i birtürlü proboolen yapamadım hep takıldı kaldı.
Kerem`in yolladığı video`da edit meshte sürekli autosmooth yapıyordu bende oyle yaptım, modelde bozulma en aza indirgendi. Sonra select mesh ve bend ile bolgesel kıvırmaya calıstım oldugu kadar artık:)
4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2015-01-08 14:20:26
Texture Power
Ben olsam sadece kaplama hazırlayarak yapardım, opacity ve displacement map ile yapabilrisin.
Telefon: 0507 508 80 58 http://www.oktoikc.com
2015-03-24 13:41:24
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!