3ds Max : Böyle bir kaplama yöntemi var mı? Nasıl yaparım?
Başlık için üzgünüm ancak nasıl ifade edebileceğimi bilemedim. Anlatabilmek için bir resim hazırladım.
Şöyle tarif edeyim. Bir çatı modellediğimi varsayalım ve her bir kiremit instance olarak çoğalttım (bunu yapma sebebim daha az bellek kullandığını sanıyor olmam)
Artından doku tekrarı olmaması için tek bir parça kaplamayı tümünün üzerine eşit bir şekilde yaymak istesem bunu yapabilir miyim veya siz bir doku tekrarını yaşamamak için nasıl yöntemler uyguluyorsunuz?
http://i.hizliresim.com/2rdDqN.jpg
- Offline
- Erkek
ıyı texture ıyı uwmapping ıyı odaklama komut ısı bu bıraz arasatırırsan cok orneklerı var kardesım
- Offline
- Erkek
https://www.youtube.com/watch?v=jG-glx0m7ss
- Offline
- Erkek
uygulamayı düşündüğün malzemeye göre uygun bir script kullanabilirsin.
Mesela çatı konusu ile alakalı aşağıdaki video'yu tavsiye ederim.
- Offline
- Erkek
Hüseyin Bey teşekkür ederim.
- Offline
- Erkek
https://www.google.com.tr/search?q=how+to+make+seamless+textures+in+photoshop&oq=how+to+make+seamless+textures+in+photoshop&aqs=chrome..69i57j0l5.9888j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=how+to+make+seamless+textures+in+photoshop&tbm=vid
- Offline
- Erkek