3ds Max : Boşluklu ve Dişli Kiremit Duvar Nasıl Yapılır?
Merhaba,
3ds Max dünyasında yeni sayılırım. Modellemede bazı sıkıntılarım var. Yardımcı olursanız makbule geçer.
Denediğim yöntem şu; tek bir kiremiti modelleyip araya boşluk koyup diziyorum. Bu seferde çok zaman alıyor ve polygon sayısı müthiş artıyor. Daha kısa yöntem ve lowpoly önerileriniz var mı?
Örnekler;
https://i.hizliresim.com/PG4Enb.jpg
https://i.hizliresim.com/qy12jV.jpg
https://i.hizliresim.com/5qrRLA.jpg
https://i.hizliresim.com/492RPY.jpg
- Offline
- Erkek
Tuğla boyutunu çizip yarı ebatından şaşırtararak döşemek bir yöntem.
Ama şahsen floor generator scripti ile yapmayı tercih ederim. Floor generator ile duvarı oluşturduktan sonra edit poly ekler boş kalacak yerdeki elementleri silerdim.
- Offline
- Erkek
Biraz uğraşılsa material ile de çözülebilir gibi geldi bana. Opacity kanalı, displacement gibi yöntemlerle sonuca ulaşılabilir belki.
- Offline
- Erkek
Mesh metaller için evet ama bu tarz volümlü objeler için çok gerçekçi durmayabilir
- Offline
- Erkek