3ds Max : wall yerıne box ıle...

optimize modıfıer ıle ılgılı
yunusemredayiyunus emre dayıAvatar

optimize modıfıer ıle ılgılı bılgı verebılırsenız sevınırım


https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-04-27 14:32:02
  • Offline
  • Erkek
yunusemredayi
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

optimize modıfıer tam çözüm değil uğraşma.Bazı fazla edge ve wertex leri siler.Okadar


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2012-04-27 14:36:40
  • Offline
  • Erkek
gerek yok o zaman
yunusemredayiyunus emre dayıAvatar

gerek yok o zaman zaten boleanı cut tiki nı ısatetleyerek kullanıyorum obur turlu bazen cıkarması gereken yerden falzlasını alıyo cut sadece kesıyor sonrasında sgıft ıle cızgılerı ıcerı cekıp border dakı cap ıle kapatıyorum
olusan cızgılerıde mecbur edge remove ıle temızlıyorum


https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-04-27 15:17:07
  • Offline
  • Erkek
connect kullan
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

connect kullan karşılıklı kenarları connect le oluşan polygonu sil
yuvarlak açmak istersen yine connect le kesişme yerindeki wertex se chemfer ver ve spherify uygula


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2012-04-27 16:00:57
  • Offline
  • Erkek
genelde connect kullanmaya çalışıyorum
yunusemredayiyunus emre dayıAvatar

genelde connect kullanmaya çalışıyorum ama oda secılen ıkı egge esıt olacak kı olusan cızgı duzgunolsun bazen secılmesı gereken edge ye vı vertex bağlı oluyor o zamnada yamuk cızgıler olusuyor


https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-04-27 17:39:14
  • Offline
  • Erkek
Poly modellemeyi öğrenmelisiniz bence..
agorafobiaKemalYetkinAvatar

Poly modellemeyi öğrenmelisiniz bence.. Yahut Archicad programını önerebilirm butür sıkıntıları yaşamazsınız.Saygılarımla (!)


2012-04-28 13:29:47
  • Offline
  • Erkek
teşekkür ederim poly modellemeyı
yunusemredayiyunus emre dayıAvatar

teşekkür ederim poly modellemeyı zaten bılıyorum . konunu ılk basındada bahsettıgım gıbı pencere ve duvarın ilişkilendirilmesinin kendi yaptıgımız bir poyly modelde uygulanıp ugyulanmamasıydı.


https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-04-28 13:36:42
  • Offline
  • Erkek
Pencereler genelde aynı yükseklikte
orhan1071mefistoAvatar

Pencereler genelde aynı yükseklikte ve boyuttadır.Değilsede önemli değil, Yapılacak en mantıklı hamle tüm obje seçili olacak şekilde element seviyesinde pencere ve kapı boşluğu bulunan kısımları slice ile keserek belirlemektir.daha sonra kesilen kısımlardaki polygonları silerek duvar iç yüzeylerini tekrar polygon örersin,ben bina tarzı modellemelerimde bu şekilde yaparım.

Slice komutu ve snap sistemeleri max`in eski versiyonlarında çok berbat birşekilde çalışırdı, fakat şuanki versiyonlarda sub object object düzeylerinde slice, quick slice komutları ve snap mükemmel bir şekilde çalışmakta..

kolay gelsin.


2012-04-28 20:49:13 Edit:2012-04-28 20:51:57
  • Offline
  • Erkek
yorumlar ıçin teşekkür ederim
yunusemredayiyunus emre dayıAvatar

yorumlar ıçin teşekkür ederim fakat benım bolean la bir sorunum yok bazen sıkıntılar cıkarsada işimi goruyor . sıkıntının cıktıgı yerlerde ;connect .cut slace plane gıbı araçlarla hallediyorum. benım sorum : ilişkilendırme olayına cevap. noktasız ,edgesiz ,polygonsuz bir yuzeye olusturulan kapı ve pencerelerın delık olusturulmadan kullanılması ve bunun cevabınıda şahin bey : kendı yaptıgımız poly modelde ılıskılendırmenın mumkun değil diyerek cevapladı . eğer böyle birşey mümkünse (olsa iyi olur) bilmek isterim bunun dışında bir sorum yok. yorumlar ıçin tekrar teşekkür ederim

saygılarımla.


https://www.behance.net/yunusemredayi3d
2012-04-28 21:46:04
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!