3ds Max : Birbirine girmiş gibi görünen yüzeyler
Birbirine girmiş gibi görünen yüzeyler
Merhaba Arkadaşlar,
Ekteki resimde gördüğünüz gibi yüzeyler birbirine girmiş görünüyor. Ancak arka taraftaki yüzeyleri sildim dolayısıyla da yüzeylerin birbirine girmesi imkansız.
Sebebi ne olabilir acaba?
3ds max 2015 (Student Versiyon)
Acil yardım bekliyorum.
Teşekkür ederim.
http://3de-Studio.com
0 505 939 93 09
https://www.behance.net/TarkanAslan
2015-11-19 15:20:21 Edit:2015-11-19 15:20:43
Yaklaştığım zaman bu sorun
Yaklaştığım zaman bu sorun oluşmuyor.
http://3de-Studio.com
0 505 939 93 09
https://www.behance.net/TarkanAslan
2015-11-19 15:21:27
U tuşuna basarasn düzgün
U tuşuna basarasn düzgün görürüsün yani Orthographic bu viewport clipping den kaynaklanıyor sahnenin çok büyük veya çok küçük olması sonucu oluşur
adımları izliyerek açtığında sag
adımları izliyerek açtığında sag taraftaki viewporrt clipping değerleri ile oynuyarakda çözebilirsin o sorunu
Necati Kardeşim,
Clipping
Necati Kardeşim,
Clipping aktif değil ki.
http://3de-Studio.com
0 505 939 93 09
https://www.behance.net/TarkanAslan
2015-11-19 16:20:11
clippingi aç sagdaki oklar
clippingi aç sagdaki oklar var gördünmü onları aşağı yukarı oynatarak tahminimce aşağıdaki oku dahada aşağıya diğerini dahada yukarıya çekersen düzelicektik ama bu sefer yakınlaşınca aynı sorunu yaşıyıcan onun içinde tekrar çekiştiricen orayı
yada orthographic de çalışıcan
2015-11-19 16:22:10 Edit:2015-11-19 16:27:20
necati haklı +1
necati haklı +1
http://www.tr3d.com/forum/oku/vray/3d-max-da-cizgilerin-duz-gorunmesi/
sorun clipngin açık kapalı olmasında değil
üçgenler ve küçük çizgilerin hizzalı durmamasında
clipingi açıp necatinin resimde gösterdiğigibi ayarlaman gerek
ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2015-11-20 15:30:50 Edit:2015-11-20 15:33:57
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!