3ds Max : Bir objenin birden fazla gölgesi
Merhabalar,
Gölgeler konusunda araştırdığım bir durum var.
Aşağıdaki resimdeki gibi bir render`da birden fazla gölge oluşturmaya çalışıyorum. Fakat aramalarıma rağmen bir türlü rehber bulamadım. Bu resimdeki gibi, bir objenin aynı karede birden çok gölgesi nasıl yapılabilir?
[IMG]http://img717.imageshack.us/img717/4417/adszonc.jpg[/IMG]
Teşekkürler.
- Offline
- Erkek
O sahnede 4 tane ışık eklemiş sanırım sende ekledğin ışıkların shadow parametresini tiklemen gerekyo ve koydugun ışıklar hepisi birbirine yakın biyer de olması gerekiyo
- Offline
- Erkek
@SedData1
Dediğiniz yöntem çok işime yaradı. Teşekkürler.
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar, bir şeyi daha merak ediyorum. İlk mesajdaki resimdeki gibi objelerin kenar çizgilerini render`da nasıl gösterebiliriz?
- Offline
- Erkek
" vray toon render " bunu arastirmalisin erdem
- Offline
- Bayan
Selam, arkadaşlar. Aşağıdaki resimde olduğu gibi bir modelleme nasıl yapabiliriz? İzohipsleri ve kutuları yapabilsem de ne yazık ki yeşil oku, kesik çizgileri, keskin katları ve beyazın bu tonlamasını yapamıyorum. Ayrıca bu modelleme ve render'ı AutoCAD'de yapabilmek mümkün mü? 3ds Max'te snap olsa da mesafe girme, trim, offset eksikliği çok yorucu oluyor.
Teşekkürler.
- Offline
- Erkek