3ds Max : Biped Scale
Arkadaşlar bipedin her hangi bir yerine scale uyguladığımda bir sorun oluyor. y yönünde scala uyguladığımda z de scala yapıyor. x de yaptığımda y de, z de scala yapıldığında x de scala yapıyor.Bunun nedenini bilen var mıdır.
Not: Bu sorun sadece biped de mevcut , herhangi bir box,sphere vs objelerinde mevcut değildir.Motion assign contoller sorunu değildir keza defalarca orayıda denedim make default yaparak..SORUN SADECE BİPED DE..
Yardımcı olacaklara teşekkürler
- Offline
- Erkek
http://f1302.hizliresim.com/16/s/kfs95.png
sorunu resimle göstereyim,z de çekiyorum x de uzuyor.
- Offline
- Erkek
bildiğim kadarıyla- ki çok da bilgili değilim biped konusunda- bir parça, siz hangi eksende oynama yaparsanız yapın, kendi local eksenine uyarlayarak deformasyon yapıyor. yani reference coordinate system içerisinde local i seçerek gördüğünüz eksen ne ise, ona göre yapmanız yanılmanızı engeller.
- Offline
- Erkek
Evet, aynen haklıymışsın bu sorunumada deva buldun. Tekrar teşekkürler. 7/24 online olabilir misin ? eheheh :)
- Offline
- Erkek
:) valla deneme renderları sayesinde mecbur oluyorum :S
bir müşteri düşün, sana bir render getiriyor ve ışık ayarının vs aynı olmasını istiyor :) rica ederim, iyi geceler.
- Offline
- Erkek