3ds Max : Biped ile Rig Sorunu
Merhaba Arkadaşlar,
Aşağıda resmini gönderdiğim şekilde bir modelim var, Biped ile riglemeye çalışıyorum ama kafa devasa büyük olduğu için envelope modelin neredeyse ayaklarına kadar etkiliyor, envelopu ayarlamaya çalışıyorum bu sefer de kafaya yetmiyor, (Skin kullanıyorum) sizce bunu doğru dürüst riglemek için ne kullanmalıyım? Direk bone sistemi mi oluşturmak lazım? Bir de sürem öyle kısıtlı ki, hatta birisi çıksa da ben yaparım gönder modelini dese zil takar oynarım :)
http://i.hizliresim.com/Erao1z.jpg
- Offline
- Erkek
Bu modeli nerde kullanacasiniz.
- Offline
- Erkek
Anime edilecek, basit bir çizgi film gibi düşünelim
- Offline
- Erkek
Tam olarak ne bu karakter. Ne ise yarayacak. Ne yapacak. Bende bir modelini yapmak istedim de.
- Offline
- Erkek
fizik modifieri ile vertekleri birbirinden etkilenmeyecek şekilde çok kolay rigleyebilirsin, artı easy skin var 55 dolara süper ötesi
birde mixamo diye bir site var auto rig yapıyor 15-20 dolara modelini tek tuşla rigliyorsun :)
- Offline
- Erkek
Physique modifier ini deneyeceğim, teşekkür ederim...
- Offline
- Erkek
Evet Physique modifieri bu işi becerdi, teşekkürler "cosmosiii"
- Offline
- Erkek
aslında biz de "Erkan ÇALIŞKAN" diye güzel başarılı bir arkadaş var :) sözüm onaki bu arkadaş plugin yazmada çok başarılı, neden bize bir rigleme programı yazmıyor diye düşünüyorum yada face paneli kolaylaştırma adına bişeyler
dipnot!!!
bu arkadaşımız özelden mesaj atınca bakmıyor
- Offline
- Erkek