3ds Max : Biped Deformasyon
Biped Deformasyon
HalilozarslanHalil Özarslan
Merhaba arkadaslar, Bir karakter modelledim ve kemik atadım herşey normal ama karakterimin çenesi kafa haraketleri sırasında sanki kemik atanmamış gibi deforme oluyor. Düzeltmek için deforme olan bölgeyi vertex halinde seçip linklemeyi denedim, aynı vertexleri yakınındaki hata yaratabilecek olası linklerden sildim ancak problem çözülmedi. Bu arada envelope ile kafanın linkini seçtiğimde deforme olan bölgenin sarı vertexlerden oluştuğunu gördüm bilmiyorum durumla alakası olabilir mi?
2012-12-29 12:34:30
- Offline
- Erkek
Riglemeyi sağlıklı yapamamışsınız sanırım
mehmet-erkanMehmet Akif ERGAN
Riglemeyi sağlıklı yapamamışsınız sanırım deforme olması ondan.
www.erganmuhendislik.com
2012-12-29 16:01:48
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!