3ds Max : Biped Deformasyon

Biped Deformasyon
HalilozarslanHalil Özarslan

Merhaba arkadaslar, Bir karakter modelledim ve kemik atadım herşey normal ama karakterimin çenesi kafa haraketleri sırasında sanki kemik atanmamış gibi deforme oluyor. Düzeltmek için deforme olan bölgeyi vertex halinde seçip linklemeyi denedim, aynı vertexleri yakınındaki hata yaratabilecek olası linklerden sildim ancak problem çözülmedi. Bu arada envelope ile kafanın linkini seçtiğimde deforme olan bölgenin sarı vertexlerden oluştuğunu gördüm bilmiyorum durumla alakası olabilir mi?


2012-12-29 12:34:30
  • Offline
  • Erkek
Riglemeyi sağlıklı yapamamışsınız sanırım
mehmet-erkanMehmet Akif ERGANAvatar

Riglemeyi sağlıklı yapamamışsınız sanırım deforme olması ondan.


www.erganmuhendislik.com
2012-12-29 16:01:48
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!