3ds Max : Beyaz lekeler ve Aydınlanma sorunu

Beyaz lekeler ve Aydınlanma sorunu
muratmorMurat MORAvatar

https://i.hizliresim.com/o6L6mo.jpg

https://i.hizliresim.com/lbobDl.jpg

Merhaba arkadaşlar,
Resimde gördüğünüz gibi beyaz malzeme kullandığım yerlerde aydınlanma problemi yaşıyorum.

Mekanın üc cephesi kör gerektiğinden fazla ışık kullandım ama sorunu bir türlü çözemiyorum.
Işık değerleri 40-60 arasında ve subdivsleri 20 (vraylight plane ve sphere mevcut)
Malzeme bilgileri
Beyaz değerleri 235`te
Ref. Glossiness 0.85
Blinn

Render Ayarları
İrradiance mediumda Subdivsleri 20 80
Light cache 1500 subdivs

Global Dmc ayarları
Subdivs 2
Min samples 32
Adaptive amount 0,5
Noise threshold 0,005

ve Adaptive subdivision kullanınca render sürem cok uzadığı için adaptive kullandım değerleri 2-8

Yardımcı olabilirseniz sevinirim, şimdiden teşekkürler.


2018-01-02 10:08:56 Edit:2018-01-02 12:42:57
  • Offline
  • Erkek
Konuya çok hakim değilim
AKKURTKadir AkkurtAvatar

Konuya çok hakim değilim ama Malzemenin Subdivs değerlerini arttırsanız düzelirmi acaba.


2018-01-02 11:08:56
  • Offline
  • Erkek
Onu da denedim ama
muratmorMurat MORAvatar

Onu da denedim ama bi değişiklik olmadı


2018-01-02 12:18:58
  • Offline
  • Erkek
adaptive subd. kullanın.değerleri 1
mustfa25mustafa canAvatar

adaptive subd. kullanın.değerleri 1 - minimum 24 olacak şekilde ayarlayın. Secondary bias ayarlarını kontrol edin. 0 ise 0,001 olarak değiştirin. ışık subd. düşürün. sahnenize göre çok fazla.


windows 10 pro 64-bit (monster abra a7 v3.1) 8 gb ram (1600 mhz) i7 4710MQ 2.50 ghz 120 gb ssd 1 tb hdd nvidia gtx 860m 2gb -128 bit
2018-01-03 15:42:48
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!