3ds Max : anten kablosundaki metal sarmal.
slm arkadaslar.bu soruyu daha öncede sormustum ama ne yazıkkı beceremedım belkı farklı bıyontemı olabilir düsüncesiyle tekrar soruyorum. anten vb gibi kabloların etrafındaki metal örgüyu nasıl modelleyebilirim.(kaplama yaptım pek ıyı olmadı).daha önce yardımcı olan arkadasların sayesinde belli bir noktaya getirdim fakat bi türlü metal sarmalı beceremedim. ilgili arkadaslar yardımcı olursa sevinirim.
- Offline
kablo niyetine silindirini çiz etrafına Dynamics Objects menusundeki Spring`i sar ayarlarıyla oynarsan hemen anlarsın springi 3tane ayarı var zaten bunu dene işini görür heralde k.gelsin.
- Offline
- Erkek
Ben kendimide denemek için şöyle bir çalışma yaptım. Kusuruma bakmazsın inş...
http://e1202.hizliresim.com/u/d/2nnqm.jpg
- Offline
- Bayan
http://cgcookie.com/max/2011/07/04/modeling-rope/
Karabeyy bu soru bana yabancı gelmedi sayfa 13 te cevaplamışım
- Offline
- Erkek
- Offline
Kaplama ile yapabilirsin. Bunun için Ps da birkaç tane opacity kanalı için map hazırlamalısın. örgülerin üstte kalan kısımları ve altta kalan kısımları için. bir de diffuse bump için kablo görüntüsü verecek map. sonra da bu mapleri katman mazeme ile birleştirebilirsin. ( compaund map ). sepet malzemesi yapma yöntemleri ile aynı. Ama epeyce uğraşman gerek.
- Offline
- Erkek
örnek bir sepet materiali bulup incelemelisin. Epeyce fikir verebilir.
- Offline
- Erkek
tesekkurler ulasdeniz söylediklerinizi bu aksam denicem.
- Offline
ama hala sorunu çözemedim. (photoshop bilmiyorum ne yazıkki.) mutlaka çözmem lazım. tırmalamaya devam ediyorum.:))))) yeni çözüm fikirleri varsa 4 gözle bekliyorum.
- Offline