3ds Max : Animasyonun ortasında şekil oluşturma?
arkadaşlar bir türlü animasyonun ortasında şekil oluşturamıyorum oluşturduğumda baştan beri varmış gibi gözüküyor
- Offline
- Erkek
hoppala paşam malkara keşan :)
ayrıntı verki yardımcı olalım...
- Offline
- Erkek
yani ben animasyonun ortasında şekil oluşturmak istiyorum ama o anda oluşmuş gibi gözükecek mesela bir silah kurşun atacak.Silahı ayarlıyorum,tetiği çekiyorum,oraya bir mermi oluşturuyorum ve mermi çıkıp gidiyor bunları yapıktan sonra animasyonu oynattığımda mermi silahın ucunda duruyor,tetik çekiliyor,mermi ilerlemeye başlıyor bu şekilde oluyor.Bir türlü anlatamadım ki.Nasıl anlatabileceğimi bilmiyorum
- Offline
- Erkek
profesyonel değilim ama sanırım şu şekilde olması lazım. mermini sahneden silecek yada gizleyeceksin. merminin görünmesini istediğin ana kadar animasyonunu render edeceksin. sonra merminin görünmesini istediğin kareden itibaren mermiyi sahneye ekleyip ikinci videonu render edip en sonunda bu iki videoyu after efect gibi bir programla birleştireceksin.
- Offline
- Erkek
teşekkürler o şekilde de olabilir ama bunun daha kısa yolu yok mu
- Offline
- Erkek
dostum mermini kamera açısının dışarsına bir yere taşı gözükeceği zaman tek framede oraya taşı. örnek: 0 ile 50 ci frame kadar mermi gözükmüyor diyelim .. mermini görünmeyen yere taşı ve 0 ile 50 ye key ver ardından 51. framede diyelim ggözükcem 51 framede görüncek olan yere taşı . yada object properties den opacity sini key ver gözükmicek yerler 0 gözükcek yerler 1 gibi. anladın umarım
- Offline
- Erkek
Animasyon prensiplerini bilmeden her ise atlamayin yahu.
Temel Temel Temel,Bu isin temeli...
Bizum Laz Temel Degul da....
- Offline
- Erkek
tamam hallettim anlatabileceğim gibi değil ama object properties`ten yaptım
- Offline
- Erkek