3ds Max : Animasyonda nesne kaybetmek
mesela elimde 10 top var ve farklı hızlarla farklı zamanalrda kaleye gidecekler.kale çizgisini geçtiklerinde kaybolmalarını istiyorum.bunu nasıl yapabilirim.keylerle yapılcak bişey değil çünkü animasyonumda yaklaşık 1000 tane parçe var bu işlemi görmesi gereken.
- Offline
- Erkek
Top materyallerinin opasitesini, Autokey mod açıkken ve toplar kaleyi geçtikten sonra sıfıra düşürün.
- Offline
Particle system`i kullanabilirsin.
- Offline
- Erkek
Topların hareketini realflowda yaptım.
aslında onlar top değil üzüm tanesi ve yaklaşık 1000 taneler.
ben bi yüzeyden geçtikten sonra kaybolmalarını istiyorum.
bunu Particle system le yapabilirmiyim.
yapabilirsem biraz daha açarmısınız.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Evet bunu particle ile yaparsın.
kale önüne bir görünmez plane koyar değeni silinsin dersen silinir kaybolur.
Max kurulu değil prğ önümde olmayınca detayına giremeyaceğim.ezbere yanlış yönlendirmeyeyim.
- Offline
- Erkek
yaptığım üzümler bir huniye düşüyor, helezondan geçiyor.helezon sonunda kaybolsun istiyorum. ama bu şekilde yaptığımda kendi fırlatma işlemini yapıyor.ben zaten üzümlerin hareketlerini yapmıştım önceden.anlatabildim mi?
- Offline
- Erkek