3ds Max : Animasyonda Kamera Geçişleri
Arkadaşlar, bir animasyon hazırlıyorum, fakat kamera geçişleriyle hep tek tek uğraştım aklma böyle birşey geldi sormak istedim, fakat şöyle birşey mümkünmüdür:
1 ci kamera 400frameye kadar gidiyor geziyor, 401ci framede 1ci kamera duruyor, ve 2ci kameraya geçiş yapıyor 2ci kamera gezmeye başlıyor, 2 bitiyor ve 3cü kameraya geçiyor,..
Bu şekilde birşey mümkünmüdür, ben herzaman her kamera hareketi için ayrı sahne hazırlıyorum bu çok yoruyor beni. Bu şekilde tek bir sahnede bu geçişleri nasıl renderleyerek sağlayabilirim ?
- Offline
- Erkek
video post aracını kullanabilirsin..
- Offline
- Erkek
aynen tek kareda oynatma olayı bunun için sahneye 4 5 kamera ile bide batch renderlarla uğraşmak yersiz. bi kamera ile geçişler zaten yapılmakta. gerçek çekim mantığı yani
- Offline
- Erkek
Engin EROL teşekkür ederim aradığım şey buydu. Ve diğer yorum yapan arkadaşlarada teşekkür ederim, fakat o dediklerinz benimde aklıma gelen şeylerdi.
- Offline
- Erkek
her işi 3ds max veya benzer programlarda yapmaya çalışmak da işi zorlaştırıyor ayrı sahneler örneğin adobe premiere gibi bir programda birleştirilebilir. hatta after effect biliyorsanız herşeyi rednere yığmanızada gerek yok keying kullanarak ortamda ekstra geliştirmeler ışık efektleri v.s. eklemeleri yapılabilir.
benzer bir mantıkta hazırladığım sahne. alevler kale arkasındaki ordu görüntüsünü veren meşaleler ve dumanlar after effect ile yerleştirildi.
http://www.youtube.com/watch?v=NcrJUV5kyiU
- Offline
- Erkek
After kullanıyorum zaten, benim derdim maxde geçişleri otomatikleştirmek
- Offline
- Erkek