3ds Max : Animasyon için yüz modellemek
Animasyonda kullanmak üzere kafa modellemem gerek fakat önceden hiç denemediğim için teknik bilgiye ihtiyacım var.Animasyon için modellenen kafalarda yöntem nasıl oluyor? Mesela ağzın olacağı yerdeki poligonlar silinip,ağzın iç tarafına başka mesh mi konuluyor yoksa o bölgeden poligon çıkartmak yerine içeri bastırıp çukur mu oluşturuluyor ? Yada önce sadece dudaklar modellenip sonra mı ağız boşluğu veriliyor? Bu konu hakkında Türkçe veya yabancı bir ders varsa da paylaşırsanız sevinirim.
- Offline
- Erkek
..........
http://www.youtube.com/watch?v=pD6AlOPzSro
..........
- Offline
- Erkek
Topolojik modelleme
Morpher
Bunları da araştır...
- Offline
- Erkek
Sağolun cevap vermişsiniz de,sanırım söylenen ihtiyacımı karşılayan birşey değil.Sorun soruyu yanlış şekilde sormuş olmamdan da kaynaklanmış olabilir.Belkide tam istediğim şeyden bahsediyorsunuzdur,onu da bilmiyorum şu anda.Tam olarak ne istediğimi detaylı şekilde anlatıyım,sanırım daha yararlı olacak.
Görüldügü gibi böyle bir karakter var.Bu karaktere bir ağız(dudak,diş,dil vs.) modellemem gerekiyor.Ağız boşluğunu nasıl yapmam gerektiği konusunda fikrim yok.Sculpt yaparak oyuk mu oluşturucam yoksa poligon mu silicem veya animasyon filmlerinde kullanılan yöntemin ne olduğunu bilmiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum :)
- Offline
- Erkek