3ds Max : aktif olmayan objenin polygonu
merhaba arkadaşlar sahnemde yüksek polygonlu objelerimi v-ray proxy ile düşürerek çalışıyorum yanlız çalıştığım alan çok kalabalık ve şuan tüm objelerim proxy modunda bile 5 milyon render alırken veya çalışırken sadece kameranın olduğu yeri seçip çalışıyorum yanlız polygon sayım objelerim aktif olmasa bile hala aynı sadece aktif ettiğim objelerin polygon sayısı sahnemi etkilesin istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?
- Offline
- Erkek
proxy olan objelerin gorunum secenegini bounding box yapabilirsin. object preperties`tekini kastetmiyorum. bunun disinda kamera kadrajina girmeyen objeleri hide edersen render`da veya viewport`ta hesaplamaya dahil olmaz. 7 deki polygon sayisinda yine gosterir ama hesaplamaz. tavsiyem, bu objeleri her defasinda hide edecegine ya layer olustur ya da group`la.
- Offline
- Erkek