3ds Max : Ag orgusu - Yuzey bozukluklarini giderme
Vay bu gercekten super oldu, su anda da tam orasiyla ugrasiyordum. Sagolun.
- Offline
- Erkek
Yardimlariniz sayesinde guzel yuzeyler elde etmeye basladim
http://dl.dropbox.com/u/4631418/Deneme03.jpg
verebileceginiz tavsiyeler varsa lutfen paylasin.
Tesekkurler.
- Offline
- Erkek
http://dl.dropbox.com/u/4631418/Deneme04.max
Yine koselerde hafif yuzey bozulmalari var, objenin seklini hic ellemeden farkli bir orgu tarziyla o bozukluklarin giderilip giderilemeyecegine vakti olan biri bi bakarsa cok makbule gecer. Koselerin keskinligini koruyarak tabi. Beni rahatsiz eden tek yer o geri cekilen kose aslinda, geri kalaniyla oynayarak daha guzel hale getirebilirim ama o ust girinti kosenin devamindaki bozulmayi gidermeye bilgim ve tecrubem yetmedi.
Bu, bu isi gorenmek icin yaptigim bir egzersiz calismasi bu arada.
Tesekkurler....
- Offline
- Erkek
Sevgili Emir ve Ulaş Kardeş Paylaşımlarınız için saolun. Arada bir nebze birşey biz de katalım dedik. Sizden bir ricam olacak Saç lastiği veya ambalaj lastiği denilen lastikten bulun bi tane. Ardından Sol Başparamak ve işaret parmağınızı ve de Sağ Başparmak ve işaret parmağınız Lastiğin içine sokun. Parmaklarınız birbirlerinden uzaklaştırarak bir kare elde etmeye çalışın. Şu anda Parmaklarınız birer vertex ve onlara weight uyguluyorsunuz :) Smooth olayını ve yüzey örme mantığını anlamanız açısından (topology) Şimdi bir de bu lastiğin köşelerinde uzayan başka lastikler düşünün. Balıkçı ağı veya (eskiden kullanılan) Pazar filesi misali... Topolojide önemli olan her bir vertexin ağırlığı ve vertexlere uygulanan komşu vertexlerin ağırlıklarıdır. Belki başta anlamanız zor olabilir ama şu seyrettiğiniz filmlerde de aslında bunlar anlatılıyor :))
Saygılarımla,
- Offline
- Erkek