3ds Max : 3Ds Maxte Biped Kaldırma
3Ds Maxte Biped Kaldırma
aykutcaglaraydinaykut çağlar aydın
Selam ,
Rig ile pozlandırılmış bi karakter var ve bu karakterin pozunu bozmadan rigi iptal etmek istiyorum. Convert To Editable Poly yapmak bi çözüm fakat karakter üzerindeki modifierların kaybolmasını da istemiyorum. Rig sistemi biped.
Yardımcı olabilir misiniz?
İletiyi düzenle
2015-03-24 14:26:57
- Offline
- Erkek
skin modifierının üzerine gel
rakunnerrakunner
skin modifierının üzerine gel sağ tıkla collepse to yap skinin üzerindeki modifierler kalacaktır.
2015-03-24 15:26:05
- Offline
- Erkek
Çok teşekkür ederim :)
aykutcaglaraydinaykut çağlar aydın
Çok teşekkür ederim :)
2015-03-24 15:42:47
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!