3ds Max : 3ds max karakter animasyonu yapanlara sesleniyorum.
3ds max de karaktere yüz hareketleri verdiğimiz zaman hareket eden bölgenin çevresinde kırışıklık olmasını istiyorum. Kaynak olarak hiç bir yerde bulamadım nasıl bir teknik kullanacağıma dair. Morph target modifiyeri ile yapılabiliyor ama her karakter için bu tekniği kullanmak işkence oluyor. Vray Displacement map modifiyerini blending yapma şansım var mı Vray FastSSS2 ile? Konu ile ilgili bilgi sahibi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. İyi çalışmalar.
- Offline
- Erkek
mayada map ile yapmak istersen yüzde kullandığın rig efectörlerine displace map resminin alpha kanalını expresion ile atayabilirsin böylece efectör maksimum seviyedeyken map level olarak maksimum seviyeye gelecektir, tabi displace mapleri mimik pozlarına göre boyayıp kaydetmek lazım vs. fakat bu beraberinde olumsuz sonuçlar da doğurabilir render da yüksek polygon yüklenmesi gibi.
max de de bu tarz bir yönteme gidilebilir.
fakat üşenmeyip karakterlerin mimik pozlarına göre elle modifiye yapıp efectöre linklemek en sağlıklısı kontrolü daha rahat olur.
- Offline
- Erkek
Cevabın için teşekkür ederim. Mimikleri elle yapmak en doğrusu ve en temizi ama karakter sayısının fazla olduğu bir sahnede işin içinden çıkılmıyor. Bu olayı gerçekleştirecek script ya da plugin var mı bildiğimiz.
- Offline
- Erkek