3ds Max : 3ds max gölge problemi
Merhaba,
Uzun zamandır kullandığım sistemim işlketim sistemi ve grafik kratı driver Update`i yaptıktan sonra bazı sorunlar yaşamaya başladım, Sorunum; 3Ds max 2012 de çizim esnasında ve render alırken ekrandaki gölge, metaryal vs. parçaların detayları bozuk gozukuyo, ekranda bu detaylar karardı hatta karıncalandı, sorunumla ilgili ekran goruntusu alt tarafa ekledim, konu hakkında bilgis olan varsa lutfen yaredımcı olabilirmisiniz..
http://b1208.hizliresim.com/10/1/bc62w.png
Sistemin : CPU I7 860, Quadro Fx 1800 Ekran Kartı, 4 Gb 1333 mhz ram, vs.
NOT: Daha önce böyle bir problemim yoktu Update`lerden sonra boyle oldu.
- Offline
- Erkek
işletim sistemiyle bunun bir alakası yok rener ayarlaraınız nedir onları yazabilirseniz yardımcı olmayı isterim
- Offline
Kardeşim sadece render alırken yok bu problem çizimi yaparken var, herhangi bir obje çizdiğimizde bu objerrin gölgeleri, yüzeyleri dahil bir karımcalanma var, bu sorun aldığım renderlarada yansıyor..
- Offline
- Erkek
kullandığın ışıkların shadow ayarlarını değiştr genelde spotlarda shadow ayarıyla oynaman gerekli zaten
- Offline
Sorunu çözebilirmi bilmiyorum...
Configure viewports+ shadows sekmesini kapat+ apply ve ok de çık bakalım değişecekmi sorun....i
- Offline
- Erkek