3ds Max : 3ds max design 2014 perspektif modu bozulmaları
merhaba arkadaşlar. perspektif penceresine geçince çizim allak bullak oluyor. bozuluyor. herşey birbirine giriyor. orthographic modunda bi sıkıntı yok . nedir acaba nedeni .
- Offline
- Erkek
83 KİŞİDEN kimsenin başına gelmemiş.. bakalım biri çıkacak mı :)
- Offline
- Erkek
Enable hardware shading i iptal ederseniz olabilir, tam emin değilim ama.
- Offline
- Erkek
Enable hardware shading ? realistic mod nitrous da ? değilmi ?
- Offline
- Erkek
Nesneyi sen Max 2014 de çizdin mi, Başka yerden çağırdın mı ?
not: Hazır nesnelerde benzer sorunlarla karşılaşılabiliyor...
- Offline
- Erkek
max design 2014 de modelledim. hazır nesne yok sahnede.
- Offline
- Erkek
ekran kartını güncellemeyi dene istersen bende daha önce benzer olay oluştu işyerindeki arkadaşım ekran kartının güncelle sürücülerini yükle düzelir demişti öyle olmuştu sende dene istersen
- Offline
- Erkek
Gördüğüm kadarıyla ya iç içe geçmiş poligonlar var modelde ya da ekran kartından kaynaklanıyor sorun.
Hangisi olduğunu anlamak için sahneye birkaç tane kutu, silindir vb. basit obje ekleyin. Onlar da aynı şekilde görünüyorsa büyük ihtimalle viewport driverlarından kaynaklanıyordur. Eğer öyleyse "customize>preferences>viewports" menüsünde "display drivers" diye bir bölüm vardır. Oradan driver ı değiştirip max i yeniden başlatarak düzelip düzelmediğine bakabilirsiniz.
Eğer eklediğiniz kutu vb. modeller düzgün görünüyorsa o zaman sizin modelinizde sorun olabilir. Üst üste binen poligonlar viewport da bu şekilde görünebilir. Modelinizi kontrol edip sorunları giderirseniz sıkıntı kalmaz.
Kolay gelsin...
- Offline
- Erkek