3ds Max : 3ds Max Animasyonda Bekleyen Görüntülerin Hızlı Renderı Yardım
Arkadaşlar Merhaba,
Sürekli olarak makina tanıtım animasyonları yapıyorum. Animasyon içinde Vray kullanıyorum.
Animasyonun bir çok kısmında detayın algılanabilmesi için ekranda hiç bir değişiklik olmaksızın kamera 3 - 5 saniye o görüntüye odaklanmakta. Dolayısıyla FPS 25 olan bir vidyoda 75-125 adet aynı görüntüyü render alıyor.
Dolayısıyla 75 ila 125 arasında renderların tamamı aynı render.
Halbuki bunu programın algılayıp tek bir render ile olayı çözmesi gerekir bence.
Bu Şekilde bir özellik mevcutmudur???????
- Offline
- Erkek
Vray de COMMON panelinda FRAMES kısmı var oraya atıyorum 0-75,125-250 gibi bir değer girerseniz 0 ile 75 arasındakiler 125 ile 250 kare arasındakileri alıcaktır bunu kameranızın sabitlendiği noktalara göre frame aralıkları girerseniz oralarda vakit kaybetmiyecektir.
Not : aralarında virgül koymayı unutmayın 0-75,125-250
- Offline
- Erkek
Necati Hocam konuyla alakalı cevabınız için teşekkür ederim ancak farklı bi konudan bahsetmeye çalıştım lakin başaramadım.
Sorunum şu şekilde örneğin,
200 frame lik bir animasyon yapıyorum
0-50, 60-80, 150-180 frame aralıklarında sahnede hareket eden bir obje ışık yada kamera yok yani sabit ekran
Diğer frame aralıklarında ise hareket mevcut.
Hareketin mevcut olduğu frame aralıklarında animasyon mantığı gereği her bir frame tek tek render alınması gerekiyor.
Ancak hareketin olmadığı frame aralıklarında mesela 0-50 aralığında 50 defa 2 sn ekran görüntüsü için render almasında tek bir renderı 2 saniye gibi göstersin istiyorum.
Teşekkürler
- Offline
- Erkek
isteğinizin 3ds max ortamında çözümü mevcut değil o tek kareyi After Effect v.b. programlarda çözmeniz gerekiyor dediniz olayla hemen herkes karşılaşıp After Effect de sorunu çözdüğüne eminim.
Bende öyle durumlarda o kareyi After`da 2 saniye olarak tanıtıyorum.
- Offline
- Erkek
Necati hocam ilgin için teşekkür ederim.
Saygılar.....
- Offline
- Erkek