3ds Max : 3ds max alpha channel gölge !!

3ds max alpha channel gölge !!
usiiinhuseyin dikerAvatar

merhaba arkadaşlar..

alpha kanallı bir material kullanıyorum..
viewportta goruntu sorunsuz transparn kısım vs. gayet guzel..
sahneye ışık koyup render alınca transparan kısım değil tum planenin golgesi arkaya düşüyor.. bununla ilgili bir ayar vardı ama hatırlayamıyorum.. nasıl yapılıyordu =s


2013-02-20 17:32:08
  • Offline
  • Erkek
seyret
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

http://www.youtube.com/watch?v=HeMdeZzn4c4&list=WLD23EC135A797A0A3
3 part var


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2013-02-20 17:51:45 Edit:2013-02-20 17:52:01
  • Offline
  • Erkek
kerdeş bu linki neden
usiiinhuseyin dikerAvatar

kerdeş bu linki neden

kerdeş bu linki neden attın anlayamadım.. bundan bahsetmiyorum ki ben.. resim koyayım daha net lur belki.. kastetiğim şey buradaki golgenin plane şeklinde düşmesi... çalının ebatlarına uygun değil kare şeklinde düşüyor gölge.. basit bi ayarı vardı meretin yaa..=/ pff

2013-02-21 10:56:16
  • Offline
  • Erkek
kimse yokmuuuu
usiiinhuseyin dikerAvatar

kimse yokmuuuu


2013-02-21 10:57:07
  • Offline
  • Erkek
ışık türü
celo34demirhan çelebiAvatar

kullandığın ışık nedir ya da shadow vray sahadow veya ray trace shadow seç istediğin olur


Yerinde söz söylemesini bilen,özür dilemek zorunda kalmaz.
2013-02-21 11:19:28
  • Offline
  • Erkek
maskeleme yaptığın map`i refract
sehircy

maskeleme yaptığın map`i refract kanalına eklediysen refraction kısmında affect shadows`u tiklemen gerekir. opasity kanalını kullanırsan Demirhan`ın dediği gibi vray shadow veya ray trace shadow seçmelisin


2013-02-21 12:57:29
  • Offline
saolun arkadaşlar hallettim...
usiiinhuseyin dikerAvatar

saolun arkadaşlar hallettim...

Toon tarzında 2.5d bir proje hazırlıyorum default renderer işimi görüyor..
Bir skylight birde sahneye göre target dr/spot veya omni koyuyorum..


2013-02-21 13:25:41
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!