3ds Max : 3ds max alpha channel gölge !!
merhaba arkadaşlar..
alpha kanallı bir material kullanıyorum..
viewportta goruntu sorunsuz transparn kısım vs. gayet guzel..
sahneye ışık koyup render alınca transparan kısım değil tum planenin golgesi arkaya düşüyor.. bununla ilgili bir ayar vardı ama hatırlayamıyorum.. nasıl yapılıyordu =s
- Offline
- Erkek
http://www.youtube.com/watch?v=HeMdeZzn4c4&list=WLD23EC135A797A0A3
3 part var
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
kullandığın ışık nedir ya da shadow vray sahadow veya ray trace shadow seç istediğin olur
- Offline
- Erkek
maskeleme yaptığın map`i refract kanalına eklediysen refraction kısmında affect shadows`u tiklemen gerekir. opasity kanalını kullanırsan Demirhan`ın dediği gibi vray shadow veya ray trace shadow seçmelisin
- Offline
saolun arkadaşlar hallettim...
Toon tarzında 2.5d bir proje hazırlıyorum default renderer işimi görüyor..
Bir skylight birde sahneye göre target dr/spot veya omni koyuyorum..
- Offline
- Erkek